Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
23 Haziran 2026 | 14:13

Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından yeni bir hizmet içi eğitim programı daha düzenlendi.

Üniversitemiz personeline yönelik olarak yüz yüze yapılan “Trafik Güvenliği Eğitimi” adlı program Teknoloji Fakültesi Dekanlığı 100. Yıl Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünü üstlendiği programa Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü personelleri katıldı. Eğitimde, gerek yaya gerekse de sürücü olarak trafikte dikkat edilmesi gereken başlıca noktalara dikkat çekildi. Eğitimde trafikte sık sık yapılan hataların sebebiyet verdiği sorunlar ve bu sorunların yol açtığı sonuçlar örnekleriyle detaylı bir şekilde anlatılırken, bu sorunların nasıl önlenebileceğine yönelik ayrıntılı bilgi verildi.

Program soru cevap kısmının ardından sona erdi.

-1 -1 -1
background image