Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü tarafından “IV. Uygulama ve Araştırma Merkezleri Çalıştayı” düzenlendi. Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Hasan Tezer ve Prof. Dr. Serhat Karyeyen ile Rektör Danışmanı Prof. Dr. Selami Candan'ın yanı sıra Kalite Koordinatörü Prof. Dr. Gürcü Koç’un katılımıyla yapılan çalıştayda merkez müdür ve müdür yardımcıları yer aldı.
Rektörlük Yeni Senato Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen çalıştay, Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal’ın açış konuşmasıyla başladı. Prof. Dr. Uğur Ünal, konuşmasında uygulama ve araştırma merkezlerinin yıllık performansını gözden geçirmek ve başarılı olan merkezlere teşekkür etmek amacıyla bir araya gelindiğini ifade etti.
Çalıştayda, merkezlerimizin temsilcilerine ve kurul üyelerine teşekkür belgesi takdim edildi. Takdimin ardından Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Serhat Karyeyen, Merkezlerin “Danışma Kurullarının Etkinliği” odaklı sunumu gerçekleştirdi. Ardından, merkez müdür ve müdür yardımcıları merkez faaliyet alanlarında danışma kurullarının sürece katkılarından bahsettiler.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.