Üniversitemizde personelimize yönelik düzenlenen hizmet içi eğitim programları tüm hızıyla devam ediyor. Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Güvenli İnternet Kullanımı ve Kişisel Bilgilerin Korunması" başlıklı hizmet içi eğitime eğitimci olarak Uygulamalı Bilimler Fakültesi Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalından Dr. Öğr. Üyesi Onur Ceran katıldı.
Çevrim içi gerçekleştirilen programın açılışını Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay yaptı. Programda Dr. Öğr. Üyesi Onur Ceran, internet kullanımının kişisel verileri koruma bağlamında yol açabileceği olası riskleri ele alırken, internetin nasıl güvenli bir şekilde kullanılabileceği konusunda da bilgiler verdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.