Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından "2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu" konulu hizmet içi eğitim programı düzenlendi. Programın eğiticiliğini Personel Daire Başkanlığı, Akademik Personel Görevlendirme Şube Müdürü Füsun Baykara üstlendi.
Teknoloji Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleşen eğitimde Füsun Baykara, 2547 sayılı kanunun yükseköğretim sistemindeki yeri, kapsadığı hususlar, akademik ve idari personelin görev, hak ve sorumlulukları, 2547 sayılı kanun ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun düzenlediği hükümler gibi konularda katılımcıları bilgilendirdi.
Eğitim, yapılan sunumun ardından katılımcılardan gelen soruların cevaplanması ile sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.