Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Diş Hekimliği Fakültesi personeline yönelik olarak organize edilen “Hastane Enfeksiyonlarının Önlenmesi” konulu hizmet içi eğitim programı çevrim içi olarak düzenlendi.
Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünü yaptığı programın eğiticiliğini ise Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi Enfeksiyon Hemşiresi Sibel Feruzdağlı üstlendi. Hastane enfeksiyonlarının nasıl ortaya çıktığı, enfeksiyonların önlenmesi için neler yapılabileceği, el hijyeni, kişisel koruyucu ekipmanlar ve izolasyon türleri gibi önlemler hakkında detaylı bir sunum yapan Feruzdağlı, sunumun ardından katılımcıların sorularını cevapladı.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.