Üniversitemiz Diş Hekimliği personeline yönelik olarak düzenlenen “Ağrı Değerlendirme ve Bakım Sürecinde Görev Alan Sağlık Personellerine Ağrının Değerlendirilmesi ve Tedavisinde İşlenecek Yöntemler” başlıklı hizmet içi eğitim programının ilk oturumu çevrim içi olarak gerçekleştirildi. Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdür Vekili Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünü üstlendiği programa, Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Necmiye Şengel konuşmacı olarak katıldı. Dr. Şengel, konuşmasına ağrı kavramını tanımlayarak başladı. Ağrı nedir, ağrı yönetimi ve ağrının değerlendirilmesi gibi birçok konuda kapsamlı bilgiler veren Dr. Şengel, sunumunda ağrı değerlendirmesinde kullanılan ölçekleri de aktardı. Yapılan araştırmalardan örnekler sunarak sunumuna devam eden Dr. Şengel, program sonunda katılımcılardan gelen soruları yanıtladı. “Ağrı Değerlendirme ve Bakım Sürecinde Görev Alan Sağlık Personellerine Ağrının Değerlendirilmesi ve Tedavisinde İşlenecek Yöntemler” eğitim programının ilk oturumu Ayça Tunçay’ın katılımcılara yönlendirdiği anket ile son buldu. Eğitim programı, 9 Mayıs ve 16 Mayıs 2025 tarihlerinde düzenlenecek olan iki oturumla devam edecek.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.