Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Diş Hekimliği Fakültesi personeline yönelik olarak düzenlenen “Tehlikeli Maddelerin Transferi” Eğitim Programı çevrim içi olarak gerçekleşti.
Programın moderatörlüğünü Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tuncay üstlendi. “Tehlikeli Maddelerin Transferi” Eğitimi ise Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi, Sterilizasyon Ünitesi Sorumlusu Mehmet Tokgöz tarafından verildi.
Mehmet Tokgöz, eğitim kapsamında; tehlikeli atıklar ve çeşitleri, tehlikeli atıklarla ilgili çevre kanunu ve yönetmelikler, üniversitelerin tehlikeli atıklar konusundaki görev ve sorumlulukları gibi konularda ayrıntılı bir sunum yaptı.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.