Üniversitemiz Rektörlüğü tarafından emekli olan akademisyenlerimize yönelik tören düzenlendi. Rektörlük Yeni Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törene Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Yücel Gelişli, Prof. Dr. Ramazan Bayındır ve Prof. Dr. Fazlı Polat, Genel Sekreter Mehmet Ali Özkan, Üniversitemiz Senato Üyeleri, emekli olan akademik personelimiz Prof. Dr. İbrahim Yıldıran, Prof. Dr. Mehmet İbiş, Prof. Dr. Rafet Turgut Alkıbay, Prof. Dr. Nevin Gültekin, Prof. Dr. Ufuk Gündüz, Prof. Dr. Ömer Şenel, Prof. Dr. İsmet Çetin, Dr. Öğretim Üyesi Nuran Say ve Öğr. Gör. Mediha Gültek katıldı.
Törenin açılış konuşmasını yapan Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, “Üniversitemizde uzun yıllar hizmet edip emekliye ayrılan değerli akademisyenlerimizi misafir etmekten mutluluk duyuyoruz” dedi. Gazi Üniversitesinden emekli olan akademik ve idari personelimizin her zaman yanında olduklarını ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, törenin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.
Prof. Dr. Musa Yıldız konuşmasının ardından Üniversitemize vermiş oldukları hizmetlerden dolayı emekli olan öğretim üyelerine, Üniversitemizin ağaçlandırma çalışmaları kapsamında adlarına dikilmiş olan fidan sertifikalarını ve hediyelerini takdim etti.
Tören, toplu çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.