Üniversitemiz Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, üniversite adaylarına yönelik tanıtım etkinliklerine devam ediyor. Üniversitemiz Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Nesibe Aydın Okullarının Yıldızlar Kampüsünde düzenlediği “Üniversite Tanıtım Fuarı”na katıldı. Yaklaşık 1000 lise öğrencisinin iştirak ettiği fuarda, Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeline Üniversitemiz öğrencileri destek verdi. Üniversitemiz bölüm ve programları hakkında bilgi verilen Fuarda, aday öğrenciler standımıza yoğun ilgi gösterdi. Fuar sonunda Nesibe Aydın Okulları Yıldızlar Kampüsü Anadolu ve Fen Lisesi Müdürü Emel Sürücü, personelimiz ve öğrencilerimize katılımlarından dolayı teşekkür ederek, belge takdim etti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.