Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından 15-17 Mart 2024 tarihleri arasında, Trabzon’da düzenlenen "Ünilig Atıcılık” Türkiye Şampiyonasında öğrencilerimizden Yiğit Yıldırım erkekler kategorisinde attığı 572 puanla Erkekler Türkiye Şampiyonu, Yasemin Beyza Yılmaz ise kadınlar kategorisinde attığı 566 puanla Türkiye üçüncüsü oldu. Yasemin Beyza Yılmaz, İlayda Nur Çürük ve İzem Arslanbaş'tan oluşan bayan takımımız toplamda attıkları 1666 puanla Türkiye şampiyonu olarak müsabakayı tamamladılar. Ayrıca Üniversitelerarası Türkiye Şampiyonalarında ilk defa gerçekleştirilen MİX kategorisinde ise, Yiğit Yıldırım ve Yasemin Beyza Yılmaz'dan oluşan MİX-1 takımımız Türkiye şampiyonu, Emin Kubilay Özer ve İlayda Nur Çürük'ten oluşan MİX-2 takımımız da Türkiye İkincisi oldu.
Müsabakada Üniversitemizi başarılı bir şekilde temsil eden sporcularımızı ve antrenörümüz Öğr. Gör. A. Serhat Aydın'ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.