Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Personeline Yönelik “Az Tehlikeli Sınıf İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi” adlı hizmet içi eğitim programı düzenlendi.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda yapılan programın moderatörlüğünü Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay üstlenirken, programda eğitmen olarak İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatör Yardımcısı İş Sağlığı Uzmanı Sibel Keskin ve İlk Yardım Eğitimcisi Şirin Bilgin yer aldı. Programa Fakülte Dekanı Prof. Dr. Bülent Elbasan, Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Makbule Gezmen Karadağ, Doç. Dr. Duygu Ağagündüz, İdari Mali İşler Daire Başkanı Aydın Kayaer, akademik ve idari personel katıldı.
Programda konuşan Aydın Kayaer, iş sağlığı ve güvenliği konusunun büyük önem taşıdığını söyleyerek hizmet içi eğitimlerin devam edeceğini belirtti. Programda Sağlık Bilimleri Fakültesi personeline iş sağlığı ve güvenliği konusunda eğitim verildi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.