Üniversitemiz kurduğu Sıfır Atık Yönetim Sistemi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından ‘Sıfır Atık Belgesi’ aldı.
Üniversitemiz, 12 Temmuz 2019 tarih ve 30829 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Sıfır Atık Yönetmeliği kapsamında sağlıklı, temiz, sürdürülebilir ve güvenli bir çevreden hareketle kurduğu Sıfır Atık Yönetim Sistemi ile ‘Sıfır Atık Belgesi’ almaya hak kazandı.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Musa Yıldız, Gazi Üniversitesi olarak sıfır atık konusuna çok önem verdiklerini belirterek, sıfır atık uygulamalarının tüm yerleşkelerimizde titizlikle takip edildiğini ve bu konuda personelimizi bilgilendirmeye yönelik eğitimler düzenlediklerini söyledi.
Prof. Dr. Musa Yıldız, Üniversitemizin sıfır atık projesi doğrultusunda geri dönüşüm, israfın engellenmesi, kaynakların daha verimli kullanılması, atıkların azaltılması, atıkların kaynağında doğru bir şekilde ayrıştırılması gibi faaliyetlerine devam ettiğini ifade etti.
Bakanlığın belirlemiş olduğu kriterleri yerine getirerek ‘Sıfır Atık Belgesi’ almaya hak kazandıklarını vurgulayan Rektörümüz Prof. Dr. Yıldız, belgenin alınması ve devamlılığının sağlanması konusunda katkısı olan yöneticilere, personellerimize ve öğrencilerimize teşekkür etti.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.