Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından akademik ve idari personele yönelik olarak düzenlenen “Hizmet İçi Eğitim” programlarına katılan eğitmenlere teşekkür belgesi verildi.
Hizmet İçi Eğitim programlarında uzmanlık alanlarına ilişkin eğitim veren; Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yücel Gelişli, Prof. Dr. Yusuf Kemal Kemaloğlu, Prof. Dr. Abdussamet Arslan, Prof. Dr. Mustafa Kavutçu, Prof. Dr. Güray Kırpık, Gazi Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Hasan Bostancı, Doç. Dr. Asiye Uğraş Dikmen, Dr. Öğr. Üyesi Zafer Ayaz, Dr. Şahin Bayzan, Dr. Öğr. Üyesi Büşra Ayhan, Öğr. Gör. Hafize Nurgül Durmuş Şenyapar, Öğr. Gör. Dr. Seda Kuşçu Özbudak, Öğr. Gör. Mehtap Ünal Çalışkan, Tuğba Yiğit, Deniz Ezgi Atçı, Dr. Öğr. Üyesi Özlem Bayrak Cömert’e Rektörlük makamında düzenlenen programla belgeleri verildi.
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, belge takdim töreninde yaptığı konuşmasında eğitmenlere değerli katkıları dolayısıyla teşekkür ederek belgelerini takdim etti.
Belge takdim töreni günün anısına toplu fotoğraf çekilmesi ile sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.