Üniversitemiz hastanesi bünyesinde görev yapan hemşirelere, hasta bakıcılara ve sekreterlere yönelik düzenlenen “Etkili İletişim Becerileri” konulu hizmet içi eğitime katılanlara yönelik sertifika töreni düzenlendi. 8-11 Mayıs (5 grup) ve 22 Mayıs-1 Haziran (8 grup) tarihleri arasında düzenlenen hizmet içi eğitim programları Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından hizmet kalitesini ve verimliliği artırmak, çalışanlara kurumsal aidiyet duygusunu kazandırmak, etkili iletişim becerilerini geliştirmek, özgüveni ve motivasyonu artırmak amacıyla düzenlendi.
Hizmet içi eğitimlere katılan personele yönelik Üniversitemiz Tıp Fakültesi Dekanlık 6. Kat Prof. Dr. Enver Hasanoğlu Konferans Salonu’nda düzenlenen törene Gazi Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Hasan Bostancı, Genel Sekreter Ragıp Akyürek, Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Ali Özkan, İdari Mali İşler Daire Başkanı Aydın Kayaer, Hastaneler Başmüdürü Figen Bucak, müdürler ve hastane personeli katıldı.
Programın açılış konuşmasını yapan Aydın Kayaer, konuşmasında iletişimin önemine dikkat çekti. İletişimin insanlar için temel bir ihtiyaç niteliği taşıdığını vurgulayan Aydın Kayaer, hastanede görev yapan personelin hastalarla doğru iletişim kurabilmesi bakımından verilen eğitimin yararlı olduğunu ifade etti. Gazi Üniversitesinin temelinin eğitime dayandığını anlatan Aydın Kayaer, bu nedenle Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü olarak personele yönelik hizmet içi eğitim programları düzenlediklerini belirtti.
Başhekim Doç. Dr. Hasan Bostancı ise hizmet içi eğitim programının düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti. Doç. Dr. Bostancı, hastanede çalışan personel bakımından iletişim konusunu ele alan hizmet içi eğitim programının çok yararlı olduğunu anlattı.
Genel Sekreter Ragıp Akyürek, hizmet içi eğitimin düzenlenmesinde emeği geçenlerle, eğitime katılanlara teşekkür etti. Eğitimlerin olumlu sonuçlar verdiğine değinen Ragıp Akyürek, Yunus Emre’nin, “Ecel büke belimizi, söyletmeye dilimizi, hasta iken halimizi, soranlara selam olsun” sözlerini hatırlattı.
İletişimin iki insan arasındaki duygu ve düşüncenin karşılıklı paylaşılması olduğunu belirten Ragıp Akyürek, insan hayatının her aşamasında büyük bir önem taşıdığını ifade etti. Genel Sekreter Akyürek, kişilerin etkili bir şekilde iletişim kurabilmesi için etkin dinleyici olmak, hoşgörülü olmak, empati kurabilmek, beden dili, hitap ve ses tonu ayarlamak, doğal olmak, eleştiriye açık olmak ve uzlaştırıcı olmak gibi noktalara dikkat etmesi gerektiğine dikkat çekerek konuşmasını tamamladı.
Konuşmaların ardından belge takdimine geçildi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.