19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle Gazi Üniversitesi Öğrenci Toplulukları Anıtkabir’i ziyaret etti. Üniversitemiz Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM) tarafından organize edilen etkinlik kapsamında ilk olarak Rektörlük Atatürk Anıtı önünden hareket edildi. Öğrencilerimiz Arslanlı Yol yürüşüyünün ardından saygı duruşunda bulundu. ATAUM Müdürü Prof. Dr. Mehmet Ali Çakmak, Sosyal İşler ve Toplumsal Katkı Koordinatörü Prof. Dr. Selami Candan, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Metin Uygur ve üniversitemiz personelleri de öğrencilerimize eşlik etti.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.