Medikal Sanayi Kümelenmesi Genel Kurulu Ostim Organize Sanayi Konferans Salonu’nda yapıldı. Genel Kurula, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Doç. Dr. Alpay Özer ve Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Mete Özbaş katıldı.
Müdür Doç. Dr. Alpay Özer Genel Kurulda yaptığı konuşmada, Meslek Yüksekokul hakkında bilgiler vererek sanayiye yapılan katkılardan bahsetti. Doç. Dr. Alpay Özer, Meslek Yüksekokulunun ara eleman yetiştirmenin yanı sıra firmalara bilimsel olarak çözüm ortağı olduğunu ifade etti.
Konuşma sonrasında Müdür Doç. Dr. Alpay Özer, OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, OSTİM Organize Sanayi Bölge Müdürü Adem Arıcı ve OSTİM İstihdam Ofisi Müdürü Neslihan Günay’a “Üniversite Sanayi İşbirlikli Projeler-TÜBİTAK” çalıştayına verdikleri destek için teşekkür belgelerini takdim etti. Karşılıklı olarak Üniversite-Sanayi iş birliğinin artarak devam edeceği temennisinde bulunuldu.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.