Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ile Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı iş birliğinde düzenlenen Üniversiteler Arası Enerji Verimliliği (ÜNVER-1) yarışmasında Üniversitemiz ikinci oldu.
Yarışmada, Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mustafa Zeki Yılmazoğlu, “Kazanların Duman Borularının Değiştirilmesi ile Isı Transferinin İyileştirilmesi, Soğutma Gruplarının Değişimi ve Atık Isı Geri Kazınım ve Basınçlı Hava Sistemi ve Vakum İstemlerinin Yenilenmesi ve Kompresör Atık Isının Isı Pompası ile Geri Kazanılması ile Mahal Isıtması Ve Kullanım Sıcak Suyu Üretimi” projeleri ile ödüle layık görüldü.
Prof. Dr. Mustafa Zeki Yılmazoğlu’nu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.