Üniversitemiz Rektörlüğü tarafından emekli olan akademisyenlerimize yönelik tören düzenlendi. Rektörlük Yeni Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törene Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Yücel Gelişli, Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Prof. Dr. Fazlı Polat, Genel Sekreter Ragıp Akyürek, Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Ali Özkan, Üniversitemiz Senato Üyeleri, Emekli Öğretim Üyeleri Prof. Dr. İbrahim Uslu, Prof. Dr. Ali Yakıcı, Prof. Dr. Rifat Hakkı Gürsoy, Prof. Dr. Zeki Aytaç, Prof. Dr. Şeref Tan, Prof. Dr. Füsün Acartürk, Prof. Dr. Ömer Faruk Baykoç, Prof. Dr. Selma Moğol, Prof. Dr. Fatma Akar, Doktor Öğr. Üyesi Cengiz Savaş, Doktor Öğr. Üyesi Ayhan Pala ve Öğr. Gör. Zafer Dinç katıldı.
Törenin açılış konuşmasını yapan Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, “Üniversitemizde uzun yıllar hizmet edip emekliye ayrılan değerli akademisyenlerimizi misafir etmekten mutluluk duyuyoruz” dedi. Gazi Üniversitesinden emekli olan akademik ve idari personelimizin her zaman yanında olduklarını ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, törenin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.
Prof. Dr. Musa Yıldız konuşmasının ardından Üniversitemize vermiş oldukları hizmetlerden dolayı emekli olan öğretim üyelerine, Üniversitemizin ağaçlandırma çalışmaları kapsamında adlarına dikilmiş olan fidan sertifikalarını ve hediyelerini takdim etti.
Tören, toplu çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.