Üniversitemiz Tıp Fakültesinden 2002 yılında mezun olan Hatay İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Hambolat başarısıyla gururlandırdı. “Sağlık Ağı” adlı sosyal medya platformunun twitter aracılığıyla gerçekleştirdiği “En Başarılı İl Sağlık Müdürü” anketinde, Hatay İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Hambolat, 81 İl içinde birinci oldu. 75 bine yakın kullanıcı tarafından görüntülenen ve 12.618 kişinin oy kullandığı ankette %30’luk oy oranı ile Mustafa Hambolat, En Başarılı İl Sağlık Müdürü olarak seçildi.
Dr. Mustafa Hambolat konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada fakültedeyken öğrencisi olduğu Tıp Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi Prof. Dr. Dural Kadıoğlu’nun derslerde bahsettiği “Gazili olmak ayrıcalıktır” düsturunu meslek hayatında yaşadığını ifade etti. Eşinin Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesinde öğrenim gördüğü süre içerisinde sınıf arkadaşı olduğunu vurgulayan Dr. Mustafa Hambolat, “Gazili olmak bize bir aile bilinci kazandırdı. Biz de bu bilinci aile olarak sürdürüyoruz” dedi.
Mezunumuz olan Hatay İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Hambolat’ı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.