Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi; kamu, iş dünyası ve diğer paydaşları ile ilişkilerini geliştirmek ve paydaşların kalite geliştirme süreçlerine dahil edilmesini sağlamak amacıyla "Yükseköğretim Kurumlarında Danışma Kurulu Oluşturulmasına İlişkin Yönetmelik" hükümleri çerçevesinde oluşturulan Birim Danışma Kurulu üyeleri ile ikinci toplantısını 29 Aralık 2022 tarihinde gerçekleştirdi.
Toplantıya, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kahraman Güngör, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Merve Çakırbay Tanış, Fakülte Sekreteri Savaş Akyıl, Danışma Kurulu Üyeleri Türk Diş Hekimleri Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Murat Akkaya, Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Ağız ve Diş Sağlığı Daire Başkanı Doç. Dr. Emre Korkut, Ankara Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Serkan Er katıldı.
Toplantıda, mezun öğrencilere mezun olduktan sonra meslek hayatlarında hukuki sorumlulukları, hasta ve meslektaşlarına karşı sorumlulukları gibi konularda ve son sınıf öğrencilerine Diş Hekimliğinde Uzmanlık tercihleri hakkında kariyer planlama günlerinin gerçekleştirilmesi görüşüldü. Toplantı, Birim Danışma Kurulu Üyelerinin dilek ve temennilerin ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.