Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla düzenlenen “Benim Gözümden Türkiye'de Görme Engelli Olmak” adlı etkinlik geniş bir katılımla gerçekleştirildi.
Sağlık Bilimleri Konferans Salonunda yapılan etkinliğe akademisyenler, konuklar ve öğrenciler katıldı. Programda, Görme Engelliler Spor Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ayhan Abdil, Engelliler Konfederasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Kenan Atik, Engelli Hakları Aktivisti ve Avukatı Gizem Tayan Aksaç ve Beden Eğitimi Öğretmeni ve Engelli Spor Uzmanı Mehmet Cesur sunumlarını gerçekleştirdiler.
Etkinlik soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.