Üniversitemiz Rektörlüğü tarafından emekli olan öğretim üyelerimize yönelik tören düzenlendi. Rektörlük Yeni Senato Salonu’nda gerçekleştirilen törene Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Yücel Gelişli ve Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Ali Özkan’ın yanı sıra emekli öğretim üyeleri Prof. Dr. Ceyda Karadeniz, Prof. Dr. İlhan Yetkin, Prof. Dr. Yusuf Budak, Prof. Dr. Duran Altıparmak, Prof. Dr. Derviş Yılmaz, Prof. Dr. İrfan Karagöz, Prof. Dr. Serpil Erol, Prof. Dr. Sare Sahil, Prof. Dr. Atilla Mirati Murathan, Prof. Dr. Nezihe Çalışkan, Prof. Dr. Celaletdin Babacan, Prof. Dr. Gıyasettin Şükrü Dumlu ve Öğr. Gör. Mükerrem Gülcan Şahingöz katıldı.
Törende konuşan Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, “Üniversitemizde uzun yıllar hizmet edip emekliye ayrılan değerli akademisyenlerimizi misafir etmekten mutluluk duyduğumuzu ifade etmek isterim. Bu, sizlerin yapmış olduğu hizmetlerin karşılığı değil sembolik bir tören. Burada Gazili bir kardeşiniz olarak her zaman yanınızdayız. Emekliliğinizin hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyor, bundan sonraki hayatınızda sağlık, sıhhat ve afiyet diliyorum” ifadelerine yer verdi.
Prof. Dr. Musa Yıldız konuşmasının ardından üniversitemize vermiş oldukları hizmetlerden dolayı emekli olan öğretim üyelerine, üniversitemizin ağaçlandırma çalışmaları kapsamında adlarına dikilmiş olan fidan sertifikalarını ve hediyelerini takdim etti. Tören, toplu çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.