Üniversitemizde Enstitüler 2022-2023 Güz Dönemi Hazırlık Toplantısı yapıldı. Toplantı, Yeni Senato Salonu’nda Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız Başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Ramazan Bayındır’ın yanı sıra Bilişim Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Aslıhan Tüfekci, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Sinan Toklu ve Dr. Öğr. Üyesi Öner Barut, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Şaban Çetin, Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Muhammet Koçak, Doç. Dr. Ayşe Yalçın Çelik, Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Cevriye Gencer, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Uğur Gökmen, Doç. Dr. Gürhan İçöz, Kazaları Araştırma ve Önleme Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Metin Gürü, Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Adviye Gülçin Sağdıçoğlu Celep, Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Aysel Berkkan ve Dr. Öğr. Üyesi Onur İnam katıldı. Toplantıda enstitü müdürlerimizin ve müdür yardımcılarının görüş ve önerileri alındı. Toplantı iyi dilek ve temenniler ile sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.