Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılının ilk günü öğrencilerle bir araya geldi.
Üniversitemizi yeni kazanan öğrenciler için çevrim içi olarak düzenlenen “Oryantasyon ve Öğrencilerle Tanışma Toplantısı”nda, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminin açılış dersini veren Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, öğle arasında da merkez kampüsü dolaşarak öğrencilerle sohbet etti.
Kampüs gezisinde Prof. Dr. Musa Yıldız’a, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fazlı Polat, Rektör Danışmanı Prof. Dr. Alper Ceylan, Genel Sekreter Öğr. Gör. Ragıp Akyürek ve Genel Sekreter Yardımcısı Raşit Yıldırım eşlik etti. Üniversitemiz Merkez Kütüphaneyi ve kampüste stant açan öğrenci topluluklarını da gezen Prof. Dr. Musa Yıldız, açık havada öğrencilerle birlikte oturup sohbet ederek onların üniversiteden ve yeni eğitim öğretim yılından beklentilerini dinledi. Öğrencilerin dilek ve temennilerini alan Prof. Dr. Yıldız, yeni eğitim öğretim yılında da tüm öğrencilere başarılar diledi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.