Üniversitemiz Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (GAZİSEM) Müdürlüğüne Prof. Dr. Şerife Büyükköse atandı. GAZİSEM’de gerçekleştirilen devir-teslim törenine Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Prof. Dr. Şerife Büyükköse, Prof. Dr. Tolga Güyer ve merkez çalışanları katıldı.
Görevi Prof. Dr. Tolga Güyer’den devralan Şerife Büyükköse’ye Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Bayındır yeni görevinde başarılar dilerken, Prof. Dr. Tolga Güyer’e de bugüne kadar yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.
Devir-teslim töreni çekilen fotoğrafların ardından sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.