TÜBİTAK tarafından her yıl verilmekte olan “Bilim, Özel, Hizmet ve Teşvik Ödülleri”, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın himayelerinde Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. İpek Süntar, “TÜBA ve TÜBİTAK Bilim Ödülleri” töreninde, “TÜBA-GEBİP Üstün Başarılı Genç Bilim İnsanı ödülünü kazanarak önemli bir başarı elde etti. Ödülünü Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden alan Prof. Dr. İpek Süntar, Üniversitemize büyük gurur yaşattı.
Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi “TÜBA ve TÜBİTAK Bilim Ödülleri” töreninde 2 yıl üst üste ödül kazanarak, alanında en başarılı akademisyenleri bünyesinde bulundurduğunu göstermiş oldu. Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. İpek Süntar’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.