Kuruluşunun 95. yılında gerçekleştirdiği çok çeşitli etkinliklerin yanı sıra hayata geçirdiği ikili anlaşmalarla da dikkat çeken Üniversitemiz, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile “Lisansüstü Eğitim İş Birliği Protokolü” imzaladı.
Bakanlıkta gerçekleştirilen imza törenine Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Cevriye Gencer, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Uğur Gökmen ile Doç. Dr. Gürhan İçöz, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Personel Genel Müdür V. Leyla Akıncı ve konuklar katıldı.
İmzalanan iş birliği protokolü ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının merkez teşkilatı personeli, Üniversitemiz Fen Bilimleri Enstitüsünde yürütülen tezli yüksek lisans, doktora, bütünleşik doktora ile doktora sonrası araştırma etkinlikleri çerçevesinde eğitim alabilecek.
Tören imzaların atılması ve aile fotoğrafının çekilmesi ile sona erdi
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.