Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda Doç. Dr. Selcen Babaoğlu Aydaş ve Doç. Dr. Burcu Ertit Taştan koordinatörlüğünde sosyal sorumuluk projeleri kapsamında Çevre Şenliği gerçekleştirildi.
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Yaşlı Bakım Programı, Tıbbi Dokümantasyon Programı, Ağız ve Diş Sağlığı Programı öğrencileri sosyal sorumluluk projeleri kapsamında Kızılcahamam ve Meslek Yüksekokulu kampüsünde çevre temizliği faaliyetleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Yüksekokul kampüsünde müzik eşliğinde gerçekleştirilen faaliyette ekolojik ayak izi, karbon ayak izi, su ayak izi, sıfır atık gibi konularda farkındalığın yanı sıra çevre kirliliğine duyarlılığı arttırmak amacıyla etkinlikler düzenlendi ve stantlar kuruldu. Etkinlik kapsamında gerçekleştirilen oyunlarda kazanan öğrencilere atıklardan yapılmış, çevre dostu hediyeler verildi. Üniversitemiz Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığının desteğiyle çeşitli ikramların yapıldığı şenliğe Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hakan Tekedere, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Burcu Ertit Taştan, Öğr. Gör. Dr. Alper Ertem ve Yaşlı Bakım Bölümü Başkanı Doç. Dr. Meltem Uzunhisarcıklı katılarak öğrencilere sosyal sorumluluk projeleri kapsamında destek verdiler.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.