Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi
20 Ekim 2021 | 13:30

Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından akademik ve idari personele yönelik düzenlenen “Dijital İtibar Yönetimi” konulu hizmet içi eğitim programı çevrim içi olarak gerçekleştirildi.

Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürü Aydın Kayaer’in moderatörlüğünü yaptığı programa, konuşmacı olarak Orta Doğu Teknik Üniversitesi öğretim elemanı Öğr. Gör. Dr. Nazif Kutay Erden ile Üniversitemiz akademik ve idari personeli katıldı.

Öğr. Gör. Dr. Nazif Kutay Erden sunumuna başlamadan önce “Bizlere yol gösterdiği için ve yine böyle bir eğitim planladıkları ve davet ettikleri için başta Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız olmak üzere herkese teşekkür ederim” dedi.

Öğr. Gör. Dr. Kutay Erden hazırlamış olduğu sunumunda; itibar nedir, dijital ortamlardaki itibar kavramı, itibar kime lazım, nasıl faydalı etkin bir itibar kurarız, iyi bir itibar oluşturmak için neler yapmalıyız gibi konular üzerinde durdu.

Her şeyin dijitalleşmeye doğru gittiği bir dünyada, dijitalleşmenin faydalarına ve zararlarına değinen Öğr. Gör. Kutay Erden, “Ditijalleşmek hepimizin işini kolaylaştırıyor ancak yaptığımızla söylediğimiz şeyler uyum sağlamıyorsa burada olumsuz bir itibara doğru gideriz” diye ifadelerde bulundu. İtibarlı olmak genel olarak herkesin istediği bir özellik ve itibar herkese lazım diyen Erden, “Kendi dijital itibarınızı yaparken kendinize farklı alanlar bulmalısınız. Farklı olabilmek, farklı bir sunum yapabilmek sizi daha ileri götürür. İtibarınızı yönetirken de fırsatlarınızı değerlendirin. İyi bir itibar oluşturmak için kendinize sloganlar bulun” diye konuştu.

Gazi ailesinin bir ferdi olmak ayrıcalıktır, farkındalıktır diyen Eğitim Şube Müdürü Aydın Kayaer ise program sonunda, Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’a, Personel Daire Başkanına, İdari ve Mali İşler Daire Başkanına, Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezine ve Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne teşekkürlerini iletti.

Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Eğitmen Öğr. Gör. Dr. Nazif Kutay Erden’e değerli katkılarından dolayı teşekkür ederek hediye ve teşekkür belgesi takdiminde bulundu.

Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1 Üniversitemiz Akademik ve İdari Personeline Yönelik “Dijital İtibar Yönetimi” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi-1
background image