Üniversitemiz Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulundan ve Yüksekokula devrolunan diğer programlardan mezun olan öğrencilerimiz, 2021 yılı Dikey Geçiş Sınavında (DGS) büyük bir başarıya imza attılar.
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezinden (ÖSYM) alınan bilgiye göre 2021 yılında toplam 171 mezunumuz DGS sonucunda dört yıllık lisans programlarına başarıyla yerleşti. Mezunlarımızdan 50 tanesi Mühendislik programlarına, 33 tanesi Fen Bilimleri programlarına yerleşirken 88 tanesi de Sosyal Bilimler programlarını kazandı.
Mezunlarımızı tebrik eder, eğitim hayatları ve kariyer yolculuklarında başarılar dileriz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.