Akademik ve idari birimlerle düzenlenen verimlilik toplantıları devam ediyor. Üniversite içerisindeki etkileşimi artırmak amacıyla yapılan verimlilik toplantıları kapsamında Eğitim Bilimleri Enstitüsüyle çevrim içi bir toplantı gerçekleştirildi.
Toplantıya Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Prof. Dr. Bekir Buluç, Prof. Dr. Fazlı Polat, Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Yücel Gelişli, Enstitü Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Şaban Çetin, Doç. Dr. Ayşe Yalçın Çelik ve Enstitü Sekreteri Ceylan Yavuz Konuk katıldı.
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Yücel Gelişli, Enstitüde son bir yılda yapılan faaliyetler ve gelişmeler hakkında bilgi verdi. Prof. Dr. Yücel Gelişli desteklerinden dolayı Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’a teşekkür etti. Prof. Dr. Yücel Gelişli’nin sunumunun ardından Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’ın konuşmasına geçildi.
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız özverili çalışmalarından dolayı Enstitü yönetimine teşekkür etti. Prof. Dr. Musa Yıldız, akademik ve idari birimlerle son bir yılın değerlendirmesini yapmak için verimlilik toplantıları düzenlediklerini ifade etti.
Toplantıda Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Prof. Dr. Bekir Buluç, Enstitü Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Şaban Çetin, Doç. Dr. Ayşe Yalçın Çelik ve Enstitü Sekreteri Ceylan Yavuz Konuk da kısa birer değerlendirme konuşması yaptılar.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.