Rektörlüğümüz tarafından düzenlenen ve Üniversite içerisindeki etkileşimi artırmak amacıyla gerçekleştirilen 19'uncu Verimlilik Toplantısı, Mimarlık Fakültesiyle çevrim içi olarak yapıldı. Fakülte verimlilik toplantısına Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Prof. Dr. Bekir Buluç, Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cemile Nakış Karamağaralı, Fakülte Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Abdullah Toğay, Prof. Dr. Burcu H. Özüduru, Mimarlık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Sare Sahil, Şehir Bölge ve Planlama Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nevin Turgut Gültekin, Endüstriyel Tasarım Bölüm Başkanı Prof. Dr. Serkan Güneş ve Fakülte Sekreteri Elif Tülün Poyraz katıldı.
Dekan Prof. Dr. Cemile Nakış Karamağaralı, Fakültede son bir yılda yapılan faaliyetler ve gelişmeler hakkında bilgi verdi. Prof. Dr. Cemile Nakış Karamağaralı’nın sunumunun ardından Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’ın konuşmasına geçildi. Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız özverili çalışmalarından dolayı Fakülte öğretim elemanlarına teşekkür etti. Prof. Dr. Musa Yıldız, proje, patent ve üniversite-sanayi iş birliği vb. faaliyet sayılarının artırılmasını arzu ettiklerini belirtti. Toplantının amacının aynı zamanda 4 Ekim’de başlayacak yeni döneme bir hazırlık mahiyetinde olduğunu ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız bu toplantının, hazırlık çalışmasını yapma, ilgili bölüm başkanlarıyla konuşma ve problemleri varsa onları not edip bunları en kısa zamanda çözme amacına matuf olduğunu belirtti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.