Rektörlüğümüz tarafından düzenlenen ve Üniversite içerisindeki etkileşimi artırmak amacıyla gerçekleştirilen 18'inci Verimlilik Toplantısı, Mühendislik Fakültesiyle çevrim içi olarak yapıldı. Fakülte verimlilik toplantısına Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Bekir Buluç ile Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rahmi Ünal, Fakülte Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Selçuk Kürşat İşleyen, Fakülte Sekreteri Savaş Akyıl, Mühendislik Fakültesi bölüm başkanları ve başkan yardımcıları katıldı.
Açılış konuşmasını yapan Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, proje, patent ve üniversite-sanayi iş birliği vb. faaliyetlerin sayılarının artırılmasını arzu ettiklerini belirtti. Toplantının amacının aynı zamanda 4 Ekim’de başlayacak yeni döneme bir hazırlık mahiyetinde olduğunu ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, bu toplantının hazırlık çalışmasını yapmak, ilgili bölüm başkanlarıyla konuşmak, problemleri varsa onları not edip bunları en kısa zamanda çözme amacına matuf bir toplantı olduğunu belirtti.
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’ın ardından Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rahmi Ünal’ın sunumunu gerçekleştirdi
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.