Rektörlüğümüz tarafından düzenlenen ve üniversite içerisindeki etkileşim ve iletişimi artırmak amacıyla düzenlenen verimlilik toplantılarının 15’incisi, Diş Hekimliği Fakültesiyle çevrim içi olarak gerçekleştirildi.
Fakülte verimlilik toplantısına Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kahraman Güngör, Diş Hekimliği Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Özgür İlke Atasoy Ulusoy ve Prof. Dr. Özgür Uzun, Diş Hekimliği Fakültesi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Cemal Aydın ve öğretim üyeleri katıldı.
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, programa katılan öğretim üyelerine ve sunumlarını gerçekleştirecek olan Prof. Dr. Kahraman Güngör’e teşekkürlerini iletti ve Üniversitemiz yönetimine geldiğinde prensip edindiği adil olma, şeffaflık ve hesap verilebilirliğin önemine vurgu yaptı.
Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kahraman Güngör ise fakültede son bir yıl içerisinde gerçekleştirilen akademik faaliyetler hakkında bilgiler verdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.