Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Güvenlik Hizmetleri Müdürlüğü personeline yönelik “Afet Farkındalık Eğitimi” veriliyor. 13-14 Temmuz ve 27-28 Temmuz tarihlerini kapsayan eğitim programına toplam 426 personel katılacak.
Eğitim programının açılışı 13 Temmuz’da yapıldı. Programın açılışına Üniversitemiz Personel Daire Başkanı Mehmet Ali Özkan, Eğitim Şube Müdürü Aydın Kayaer ve Güvenlik Müdürü Musa Tiyek katıldı. Personel Daire Başkanı Mehmet Ali Özkan açılış konuşmasında Personel Daire Başkanlığı olarak akademik ve idari personele yönelik hizmet içi eğitimler düzenlemeye büyük önem verdiklerini söyledi. Özkan, konuşmasını düzenlenen “Afet Farkındalık Eğitimi”nin önemine dikkat çekerek tamamladı.
Personel Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen hizmet içi eğitimlerin devam ettiğini söyleyen Aydın Kayaer ise “Afet Farkındalık Eğitimi”nin farkındalık oluşturacak bir eğitim programı olduğunu ifade etti. “Afet Farkındalık Eğitimi”nin önemi ve yararları üzerinde de duran Aydın Kayaer, güvenlik personelinin hizmet içi eğitimlerden faydalanmalarının ve bu konuda duyarlı olmalarının kendileri bakımından katkı sağlayıcı nitelik taşıdığını vurguladı.
Açılış konuşmasının ardından Ankara İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) Eğitmeni Gamze Yıldırım tarafından verilen eğitim programına geçildi. Teknoloji Fakültesi Taşkent Binası Konferans Salonunda yapılan etkinlik 8 grupta gerçekleştirilecek.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.