Üniversitemiz Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen "Covid-19 ve Ağrı Sempozyumu” çevrim içi olarak gerçekleştirildi. Düzenlenen sempozyuma, Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.
Moderatörlüğünü Üniversitemiz Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hayrunnisa Bolay Belen’in yaptığı sempozyumda, Covid-19 salgınında tanı ve tedavi konulu sunumun ardından hastalığı atlatan insanlarda görülen sağlık problemleri üzerinde duruldu. Sempozyumda, alanında uzman akademisyenler tarafından yedi farklı sunum gerçekleştirildi.
Üniversitemiz Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Kenan Hızel “Covid-19 Tanı, Tedavi ve Korunmada Son Durumlar”, Tıp Fakültesi Nöroloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hayrunnisa Bolay Belen “Covid-19 ve Baş Ağrısı”, Tıp Fakültesi Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Murat Zinnuroğlu “Covid-19 ve Kas İskelet Sistemi Sorunları”, Tıp Fakültesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nurten İnan “Pandemide Kanser Ağrısına Yaklaşım”, Tıp Fakültesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Avni Babacan “Covid-19 ve Ozon Tedavisi”, Tıp Fakültesi Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Filiz Karadağ “Covid-19 ve Ruh Sağlığına Etkileri”, Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nöroloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ömer Karadaş “Uzamış Covid-19 ve Ağrı Tedavisi” konulu sunumlarını gerçekleştirdiler.
Sempozyum, sunumların ardından soru-cevap kısmıyla sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.