Nitelikli öğretim üyesi olma yolunda akademik çalışmalar yapan Fen Fakültesi, Mimarlık Fakültesi, Mühendislik Fakültesi ve Teknoloji Fakültesi araştırma görevlileri ile Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’ın katılımıyla çevrim içi verimlilik toplantısı düzenlendi. Toplantıya, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Suat Kıyak, Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cemile Nakış Karamağaralı, Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rahmi Ünal, Teknoloji Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Tekeli ve araştırma görevlileri katıldı.
Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Üniversitemiz araştırma görevlilerinin eğitim, araştırma, toplumsal hizmet alanlarındaki faaliyetlerinin etkinliğini artırmak için verimlilik toplantıları düzenlendiğini söyledi. Prof. Dr. Yıldız, bu toplantıların amacının araştırma görevlilerimizin mesleki gelişimini ve üretkenliğinin artırılması olduğunu vurguladı. Prof. Dr. Musa Yıldız, araştırma faaliyetleri, proje destekleri, sanayi iş birlikleri, girişimcilik ve ticarileşme konularında araştırma görevlilerimizin aktif katılımının sağlanması için destekler sağlanacağını ifade etti.
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Bayındır tarafından araştırma görevlilerinin akademik performansının artırılmasına yönelik çalışmaları içeren bir sunum gerçekleştirildi. Fakülte dekanlarının görüşlerinin alındığı toplantı, araştırma görevlilerinin sorularının cevaplanmasına müteakip sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.