Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi Koordinatörlüğünde Eczacılık Fakülteleri Dekanları Konseyi (ECZDEK) 3. Çekirdek Eğitim Programı (ÇEP) Çalıştayı gerçekleştirildi. 23 Şubat’ta çevrim içi olarak yapılan çalıştayın açılışına YÖK Yürütme Kurulu Üyesi Prof. Dr. Zeliha Koçak Tufan ile Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız da katıldı.
Program, Uluslararası Eczacılık Federasyonundan Ecz. Nilhan Uzman'ın "Eczacılık Müfredatında Dijital Sağlık" konusundaki sunumunu müteakiben, Eczacılık müfredatında çekirdek eğitim programı ile ilgili konuların üç konuşmacı tarafından sunumu ile devam etti ve tartışma kısmı ile tamamlandı.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.