Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı ve Toplum Bilimleri Kurulu Üyesi Prof. Dr. M. Necmi İlhan, Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı Tıp-Sağlık Bilimleri Eğitim Konseyi Başkanlığına seçildi. 2025 yılına kadar bu görevi sürdürecek olan Prof. Dr. İlhan, Gazi Üniversitesi ve kendi adına mutlu ve gururlu olduğunu ifade ederek, “Bu görevde Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız’ın da desteğiyle başarılı çalışmalara imza atacağımıza inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Tıp ve Sağlık Bilimleri ile ilgili (tıp, eczacılık, diş hekimliği, veteriner, hemşirelik) fakültelerin dekanlarından oluşturulan konseyin başkanı, 4 yıllığına seçiliyor. Konsey, ilgili fakültelerde kurulacak ana bilim, bilim dalları ve çeşitli konularla ilgili Üniversitelerarası Kurul Başkanlığına görüş bildiriyor.
Prof. Dr. Mustafa Necmi İlhan Hocamızı tebrik ediyor, başarılar diliyoruz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.