Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, verimlilik toplantılarının dördüncüsünde Fen Fakültesi bölüm ve ana bilim dalı başkanlarıyla bir araya geldi. Toplantıya Rektörümüzün yanı sıra, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Bayındır, Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Suat Kıyak, bölüm ve ana bilim dalı başkanları katıldı.
Fen Fakültesinin faaliyetleri hakkında bilgiler alan Prof. Dr. Musa Yıldız, araştırma üniversitesi olarak kalite, akreditasyon ve performans kriterlerine büyük önem verdiklerini vurgularken, Üniversitemizde verimliliği artırmak adına bu toplantıların devam edeceğini söyledi. Göreve geldiklerinde yönetim anlayışı olarak gönül gücünü kullanacakları sözünü verdiklerini hatırlatan Rektörümüz, akademik kadroları adil bir şekilde dağıtacaklarını ve proje geliştiren öğretim üyelerini de destekleyeceklerini ifade etti.
Prof. Dr. Yıldız, verimlilik toplantılarında eğitim kalitesinin ve çalışanların performanslarının artırılmasının yanı sıra, hızlı, şeffaf ve etkin yönetim anlayışını benimsediklerini sözlerine ekledi. Konuşmaların ardından toplantı, Fen Fakültesi bölüm ve ana bilim dalı başkanlarının sorularının cevaplanmasıyla sona erdi.
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Üniversitemiz Güvenlik Görevlilerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Mühendislik Fakültesi 2026 Akademik Yılı Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.