COVID-19 pandemisi nedeniyle hastanelerde çalışan sağlık çalışanlarına destek olabilmek, onların verdiği mücadelede yalnız olmadıklarını hissettirebilmek için Yeryüzü Doktorları Derneği, “Sağlık Çalışanlarına Motivasyon Kiti Projesi”ni gerçekleştirdi. Üniversitemizde pandemi sürecinde görev alan 300 sağlık çalışanına (doktor, hemşire, temizlik görevlisi, güvenlik görevlisi…) kitleri n hediye edilmesi Üniversitemiz Genç Yeryüzü Doktorları Topluluğuna üye öğrencilerimiz tarafından gerçekleştirildi.
Kit içerisinde; teşekkür kartı, atıştırmalıklar (kuruyemiş bar, çikolata, çözünebilir kahve karışımı, Türk kahvesi, bardak poşet çay, şeker, sakız) mini yastık, havlu, heybe, kalem, su geçirmez telefon askısı yer alıyor.
Proje kapsamında toplam 19 ilde 27 üniversite hastanesinde üç binin üzerinde COVID servisi personeline hediye dağıtımı yapıldı.
Gazi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mehmet Arhan, pandemi sürecinde çalışan sağlık çalışanlarını unutmadığı için Yeryüzü Doktorları Derneği ve bu kitlerin dağıtımını sağlayan Genç Yeryüzü Doktorları Topluluğuna teşekkür etti.
Haberin ingilizce metnini okumak için tıklayınız.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
“17. Ankara Matematik Günleri” Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Düzenleniyor
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.