Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, Gazi Hastanesinde başhekim, başhekim yardımcıları ve birim amirleri ile bir araya geldi. 75. Yıl Konferans Salonu'nda gerçekleşen toplantıya Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fazlı Polat, Gazi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Mehmet Arhan ve Genel Sekreter Yardımcısı Öğr. Gör. Ragıp Akyürek katıldı.
Toplantıda Gazi Hastanesi çalışanlarının karşılaştıkları sorun ve sıkıntıları dinleyen Rektörümüz Musa Yıldız, konuyla ilgili yapılabilecekler hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulundu. Toplantıda kısa bir değerlendirme de yapan Rektör Prof. Dr. Musa Yıldız, küresel salgın sürecinde büyük özveri gösteren Gazi Hastanesi çalışanlarına verdikleri emek için teşekkür etti. Rektör Prof. Dr. Musa Yıldız, hastanemiz çalışanları arasında moral ve motivasyonu artırmak amacıyla bu tür toplantıları sıklıkla yapacağını belirtti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.