Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde gerçekleştirilen 2020-2021 Yükseköğretim Akademik Yılı Açılış Töreni'nde Üniversitemiz büyük bir gurur yaşadı. “YÖK Üstün Başarı Ödülleri”nin sahiplerini bulduğu törende, bireysel ödüller kapsamında yılın başarılı doktora tezleri de ödüllendirildi. Lisans eğitimini Üniversitemiz Eczacılık Fakültesinde 2013 yılında, doktora eğitimini ise Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Enstitüsü Farmasötik Teknoloji Ana Bilim Dalında 2019 yılında tamamlayan Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Nur Oktay ve tez danışmanı Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi emekli öğretim üyesi Prof. Dr. Fatma Nevin Çelebi “Sağlık Bilimleri Alanında”, “Dermal Yolla Uygulanan Flurbiprofen Nanosüspansiyonlarının Geliştirilmesi ve In Vitro-In Vivo Değerlendirilmesi” konulu doktora teziyle ödül almaya hak kazandı. Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Nur Oktay ve Prof. Dr. Fatma Nevin Çelebi’ye ödüllerini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan takdim etti.
Haberin ingilizce metni için tıklayınız.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.