Emekli olan üniversitemiz akademik personeline yönelik veda programı düzenlendi. Senato toplantısında düzenlenen törende Rektörümüz Prof. Dr. Musa Yıldız, emekli olan; Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Diclehan Kılıç, Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sıddıka Bulduk, Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyeleri Prof. Dr. Mehmet Timür ve Dr. Öğr. Üyesi Osman Selim Türkbaş, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanı Öğr. Gör. Hidayet Yılmaz Baybörü ve Rektörlük Öğretim Elemanı Öğr. Gör. Perihan Gürbüz’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.