Merkezi kısa adı CİMER olan sistem; bilişim ve iletişim teknolojileri kullanılarak Cumhurbaşkanlığı tarafından hayata geçirilen bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. CİMER vatandaşın devletle iletişim kurmasını sağlayan bir köprü görevi görmektedir. Vatandaşların kamu kurumlarındaki iş ve işlemlerinde, kanunlar ve idari düzenlemelerde kendilerine tanınan hakların ne olduğuna ilişkin her türlü bilginin, kamu kurum ve kuruluşları tarafından cevaplandırılacak bir sistemdir.
CİMER'e telefon, internet sayfasındaki form veya e-posta ile ulaşabilmek mümkündür. CİMER’e telefon ile iletişim kurmak için ALO 150
CİMER'e internet yoluyla iletişim kurmak resmi web sitesi cimer.gov.tr’yi ziyaret ederek veya CİMER’e internet üzerinden müracaat etmek için TIKLAYINIZ.
Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi Edinme Başvuru Formu üzerinden yapılması gerekmektedir. Diğer başvurular değerlendirmeye alınmamaktadır.
Başvuru Şekli: | İstenilen Belgeler: | Hizmetin Tamamlanma Süresi |
---|---|---|
1 - CİMER İnternet yoluyla: | İnternet ortamında CİMER resmi web sitesinden yapılacak Başvuru | En geç 30 gün |
2 - Dilekçe Hakkı: |
1 - Elden dilekçe veya talep yazısı 2 - İnternet ortamında dilekçe veya talep yazısı (başvuru sahibinin Adı Soyadı, İletişim bilgileri, İkametgah adresi, şikayet veya talebi ile ilgili bilgi ve belgeler |
En geç 30 gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine başvurunuz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.