Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz personeline yönelik olarak hazırlanan "Microsoft Office Uygulamalarının Verimli Kullanımı (Word, Excel, Power Point)" eğitim programı bugün başladı.
Teknoloji Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümünün Bilgisayar Laboratuvarında gerçekleşen programın eğiticiliğini, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Kimya ve Kimyasal İşleme Teknolojileri Bölümü Öğretim Görevlisi Murat Yılmaz üstleniyor.
Eğitim kapsamında altı ayrı katılımcı grubu için gerçekleşecek dörder günlük programlar Aralık ayının sonuna kadar devam edecek.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.